واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

قیمت اسکرابر صنعتی

 

قیمت اسکرابر تاثیر پذیرفته از عوامل بسیاری است که باید در هنگام خرید اسکرابر به آن ها توجه نمود. اسکرابر دستگاهی است که به منظور شستشوی مؤثر و با کیفیت سطوح کف طراحی و تولید گردیده و در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار مکانیزه نسبت به شیوه های دستی از صرفه اقتصادی و کیفیت بالاتری برخوردار بوده و همین امر بیش از پیش بر محبوبیت اسکرابر یا کفشوی صنعتی در صنایع و مشاغل گوناگون افزوده است. در کنار آن افزایش سرعت شستشو، کاهش مصرف آب و مواد شوینده، افزایش بهره وری نیروهای انسانی، افزایش بهداشت و ایمنی محیط کار و … از دیگر مزیت های منحصر دستگاه زمین شوی صنعتی به شمار می آید. در هنگام خرید اسکرابر صنعتی و سایر تجهیزات نظافت صنعتی شاید در ابتدا قیمت اسکرابر یا زمین شوی صنعتی بالا به نظر برسد، اما با بررسی ویژگی ها و مزایای آن در خواهیم یافت که در طولانی مدت به میزان قابل توجهی از هزینه های فعالیت های نظافتی کاسته می شود.

کیفیت یک اسکرابر کفشوی خوب و تاثیر آن بر قیمت

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذلر در قیمت اسکرابر برقی یا سرنشن دار کیفیت دستگاه و استاندارد بودن کفشو مبیاشد

به طور کلی پارامترهای زیادی هستند که در کیفیت یک دستگاه زمین شوی تاثیر مستقیم می گذارند که در این مطلب اشاره ای گذرا به این عوامل خواهیم داشت.

    • کیفیت مخازن: مخازن این دستگاهها به طور کلی از جنس پلی اتیلن ساخته شده که کیفیت طراحی تزریق و مواد به کار گرفته شده که اکثر مواد پلیمری می باشند در کیفیت و طول عمر این مخازن تاثیر مستقیم می‌گذارد .

 

    • کیفیت قطعات و لوازم جانبی به طور کلی قطعات دستگاه تاثیر مستقیمی در طول عمر و عملکرد دستگاه دارند به نحوی که هر کدام از این قطعات قسمتی از پروسه شستشو را به عهده گرفته و سبب افزایش سطح کیفی نظافت می گردد یک اسکرابر خوب و با کیفیت باید از قطعات تشکیل شده باشد که ۱- کیفیت بالای به نهاد و طراحی و ساخت مواد تشکیل دهنده داشته باشند و ۲- طول عمر مناسبی با توجه به سرعت عملکردی دستگاه از خود ارائه دهند.

 

    • کیفیت موتورها: دستگاه اسکرابر شامل موتور هایی جهت انجام پروسه نظافت می گردند که این موتورها شامل موتور برس،تورم مکش، موتور رانش، موتور پمپ های آب و جکهای الکترونیکی می گردند.

از آنجایی که مهمترین بخش از فرایند شست و شوی اسکرابر ها را موتورهای آن تشکیل می‌دهند، کیفیت و ساخت این موتورها تأثیر شگرفی در کیفیت خروجی دستگاه به عمل می آورد.

کمپانی های زیادی در سطح دنیا اقدام به طراحی و تولید انواع الکتروموتورهای حرکتی و … کرده‌اند که بر روی این دستگاه قابل استفاده است اما یک اسکرابر خوب و با کیفیت باید از موتورهای بهره گرفته باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طول عمر مناسب داشته باشند.

 

 

برای اطلاع از قیمت ها و آخرین محصولات با ما در ارتباط باشید ۴۵۹۴۷۰۰۰-۰۲۱

 

comac  که یکی از بزرگ ترین مجموعه کمپانی های تولید کننده دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی در کشور ایتالیا است، جهت رفع نیازهای نظافتی بشر با چندین نمایندگی معتبر از سراسر دنیا می باشد  که نمایندگی ایران آن شرکت اتحاد صنعت صدرا با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نماینده این شرکت بزرگ می باشد  با  مجموعه ای از تولیدات تخصصی و کاربردی جوابگوی کلیه نیازهای نظافت مکانیزه صنعتی در جهان می باشند. که توانسته اند از این طریق خدمت بزرگی به جوامع برای رفع آلودگی های محیطی از جمله ویروس، باکتری و قارچ کرده است.

 

اثر استاندارد بودن دستگاه بر روی قیمت اسکرابر

تجهیزات مکانیزه نظافت جهت حفظ بهداشت و نظافت محیط های گوناگون به کار می روند و بر اساس نوع کاربرد دستگاه استانداردهای مختلفی به آن ها تعلق می گیرد. همه دستگاه های کف شوی صنعتی از استاندارد بهداشتی برخوردار هستند که بر طبق آن همه اجزا و قطعاتی که نیاز به نظافت پیوسته دارند، به طور کامل و به آسانی در دسترس قرار می گیرند. به این ترتیب با خرید کف شوی صنعتی توانایی بالایی در شستشوی بهداشتی سطوح کسب خواهید نمود. علاوه بر این برخی از دستگاه های زمین شوی جهت استفاده در محیط هایی با حساسیت بهداشتی بالا نظیر بیمارستان ها و مراکز درمانی طراحی شده اند که از استاندارد ویژه ای با عنوان استاندارد یا آنتی باکتریال بهره مند گردیده اند. قیمت اسکرابر آنتی باکتریال نسبت به دیگر محصولات به دلیل داشتن توانایی حذف باکتری ها تا ۹۹٫۹ درصد طی سه روز کاری، بیشتر می باشد. این ویژگی قیمت اسکرابر اتحاد صنعت صدرا را تحت تاثیر قرار می دهد و بنابراین خرید زمین شوی صنعتی باید با توجه به ارزش دستگاه نسبت به قیمت کف شوی صنعتی انجام شود.

نکات مهم هنگام خرید اسکرابر صنعتی

به منظور خرید اسکرابر صنعتی یا کف شور صنعتی علاوه بر قیمت کف شوی صنعتی همواره باید چند نکته را در نظر گرفت. به عنوان مثال ویژگی های محیطی بر انتخاب زمینشور صنعتی تاثیر مستقیم دارند و تعیین می کنند چه نوع دستگاهی برای آن محیط مناسب است. مساحت تحت نظافت، پهنای راهروها و مسیرهای محدود، دسترسی به پریز برق، میزان رفت و آمد، شدت آلودگی، جنس کفپوش ها و … از مهم ترین عواملی هستند که در زمان خرید اسکرابر صنعتی علاوه بر قیمت زمین شوی صنعتی آن را در نظر می گیرند و متناسب با آن بهترین گزینه خریداری می گردد.

 

 

برای اطلاع از قیمت ها و آخرین محصولات با ما در ارتباط باشید ۴۵۹۴۷۰۰۰-۰۲۱

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.



دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی