واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

آمارها نشان می‌دهد که تا نیمه اردیبهشت سال جاری؛ لرستان، گیلان و تهران بالاترین آمار دریافت ‌شناسه یکتا را به خود اختصاص داده‌اند

,

بر اساس تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید تا ۲۵ اردیبهشت ماه، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

,

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، تا پایان روز ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری، استان لرستان با ۴۰ درصد، استان گیلان با ۲۹ درصد و تهران با ۲۵ درصد، به ترتیب سه استان اولی هستند که  بالاترین درصد تبدیل پروانه کسب کاغذی به پروانه الکترونیکی را داشته‌اند.

,

با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

,

متقاضیان می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، #رایگان و #غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف ایران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی