واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

ابراهيم محمدولي، رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در مورد مهمترين نکات هنگام خريد مطمئن سکه گفت: خريداران سکه حتما از واحدهاي کسبي داراي پروانه کسب خريد کنند و براي فروش هم به واحدهاي کسبي داراي جواز کسب مراجعه کنند.
وي توصيه کرد: مردم براي خريد سکه حتما از وکيوم بودن سکه و ثبت نام و نشاني همان واحد کسبي روي وکيوم مطمئن شوند و دقت کنند کارت سکه داراي هولوگرام معتبر باشد. همچنين خريدار براي پرداخت وجه سکه حتما در همان واحد کسبي از طريق دستگاه پوز بانکي يا کارت خوان، پرداخت خود را انجام دهند.
محمدولي خاطر نشان کرد: همکاران ما اين دقت را دارند که کارت ملي خريدار را رؤيت کنند که با کارت بانکي مشتري مطابقت داشته باشد و اين کار براي رفع مشکلات بعدي و تاييد اصالت کارت بانکي انجام ميشود.
رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در ادامه تصريح کرد: عده اي از افراد در مراکز خريد و بازار به صورت سرپايي و دلالي اقدام به فعاليت خريد و فروش سکه ميکنند که از خريداران سکه تقاضا داريم به هيچ وجه از اين افراد خريداري نکنند و به واحد کسبي داراي جواز کسب مراجعه کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالي قابل رصد و پيگيري باشد.

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف تهران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی