واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به راستی نقش اصناف در مهارت آموزی به فعالان اقتصادی چیست؟ تا حد در  این بحث سرمایه گذاری شده. اصلا اصناف ایران نقشی در راستای مهارت آموزی به فعالان اقتصادی که در حال ورود به بازار کسب و کار هستند دارد ؟ یا اصلا این بححث از وظایف اتاق اصناف و اتحادیه ها می باشد؟

به راستی نقش اصناف در مهارت آموزی به فعالان اقتصادی چیست؟ تا حد در  این بحث سرمایه گذاری شده. اصلا اصناف ایران نقشی در راستای مهارت آموزی به فعالان اقتصادی که در حال ورود به بازار کسب و کار هستند دارد ؟ یا اصلا این بحث از وظایف اتاق اصناف و اتحادیه ها می باشد؟ اگر نقشی دارد تا چه حد در این راستا گام های موثری برداشته؟!

اگر این چنین نیست و بصورت جست و گریخته در برخی از صنوف این اتفاق افتاده چرا این نمونه ها و اطلاعات آماری فعالیت های انجام شده مورد بررسی قرار نمی گیرد؟ درحال حاضر بیشتر از حمایت استارتآپ ها اصناف و مشاغلی که فعال هستند و جامعه نیز به آنها به کالا و خدمات آنها نیازمند هستند به دلیل عدم داشتن مهارت های لازم  در حال از بین رفتن می باشند و روزانه شاهد از میان رفتن مشاغل هستیم.

با توجه به بحث مهم آموزش و پرورش فعالان صنفی صنف نیوز این مورد را مورد بررسی قرار میدهد و شما عزیزان را در جریان خواهد گذاشت.

با صنف نیوز جهت پیگیری این خبر همراه باشید.

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را  در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر :



دیدگاه های شما :

  1. علی اصغر یاری گفت:

    مهارت نداشته باشی یعنی هیچ چی

  2. ایزدی گفت:

    واقعا باید مهارت همراه با دانش باشه.دانشگاه های ما خیانت می‌کنند به جوانان و مملکت و انقلاب با این وضعی که فارغ‌التحصیل ها رو روانه بازار کار می کنند.امیدواریم خود اصناف و اتحادیه ها یه کاری بکنن واسه آموزش مهارت های تخصصی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی