واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش مرکز دائم صادرات ، از آنجا که بازار روسیه برای حضور شرکت های ایرانی دارای پتانسیل های فراوان می باشد ، مرکز دائم صادرات در تلاش است که با همه توان مسیر توزیع و فروش کالاهای ایرانی در فدراسیون روسیه را برای تولیدکنندگان محترم ایرانی ، هموار و تسهیل نماید.

کانال های توزیع در سالهای اخیر در مراکز پرجمعیت این کشور مانند مسکو و سن پطرزبورگ ، توسعه یافته اند و مطالعه بازار دقیق و شناخت از بازار کشور روسیه می تواند آغاز حضور شرکت های ایرانی در بازار این کشور باشد .

تا کنون با تلاش این مرکز بسیاری از شرکت های ایرانی موفق به ثبت و معرفی محصول خود در فدراسیون روسیه شده اند و توانسته اند با تکیه بر توان تولیدی خود و ایجاد مزیت رقابتی ، در بازار آن کشور ، موفق ظاهر شوند .

در جلسه امروز که با حضور رییس هیئت مدیره این مرکز و دبیر محترم کمیسیون مشترک ایران و فدراسیون روسیه برگزار شد ، پیرامون فرصت های همکاری هر چه بیشتر برای صادرات کالاهای ایرانی ، طرح ها و برنامه ها مطرح گردید.

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در بازار کشورهای اوراسیا توجه به حرفه ای بودن این بازار است و مرکز دائم صادرات و فرصت های سرمایه گذاری ایران با ارائه برنامه ای بر اساس الگوهای صحیح بین المللی وظیفه توانمند سازی و تسهیل گری حضور شرکت های ایرانی در کشورهای هدف صادراتی ایران را بر عهده دارد

برای آشنایی با خدمات این مرکز می توانید به سایت www.sheralbusiness.com مراجعه نمایید

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر :


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی