واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

به گفته اکبر یاوری فروشانی، رئیس اتحادیه صنف بارفروشان، مشکلات این صنف بسیار است اما به چکیده‌ای از چالش‌هایی که در حال حاضر بیشتر به چشم خورده و ملموس‌تر از گذشته هستند، می‌پردازیم.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان، می گوید: مشکلاتی که با شهرداری داریم، زیاد هستند؛ کوهی از مشکلات به این دلیل که شهرداری مالک است، چالش‌های زیادی برای ما ایجادشده؛ از آن جمله است کلیه اسنادمان که قراربوده ظرف یک‌سال زده شود و الان بالغ بر 28 سال است که می‌گذرد و شهرداری شاید 20 درصد سندها را هم نزده به این دلیل که مکان برای خودش نبوده و متعلق به غیر بوده که به بارفروش‌ها واگذار کرده است.

مشکل دیگر صنف بارفروشان به بیان یاوری، این است که آن‌ها مصوبه‌ای با معاونت خدمات شهری داشته‌اند که قرار بوده بر اساس آن، اصلاح هندسی حجره‌ها و ساماندهی بی‌نظمی میدان صورت بگیرد و ضرب‌الاجلی برای آن در تاریخ پایان آبان‌ماه 1402 مشخص کرده بودند که تا الان یک خشت هم روی خشت نگذاشتند!

به گفته او: بحث آسفالت میدان مطرح است که نزدیک به 30 سالی می‌شود و دریغ از یک روکش و ماشین‌های سبک و سنگین روی آن تردد می‌کنند؛ آسفالت فرسوده و چاله‌های وحشتناکی در آن درست شده و ماشین‌ها مرتب باید جلوبندی‌شان را عوض کنند.

به گفته رئیس اتحادیه صنف بارفروشان، مساله دیگری که برای او و همکارانش چالش‌برانگیز شده، بحث پسماند است. یاوری می‌گوید: در حال حاضر ما دو جور عوارض پسماند می‌دهیم هم به منطقه 19 هم به سازمان میادین و برای این چاره‌ای اندیشیده نشده؛ طوری‌که حتی کمیسیون ماده 7 رای داده که شهرداری از یک محل باید از بارفروشان پسماند بگیرد و هنوز که هنوز است از دو محل از ما پسماند می‌گیرند!

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف تهران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی