واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

در نشست کارگروه محصولات فرهنگی اتاق اصناف ایران مطرح شد؛ ضرورت یکسان سازی رسته های فرهنگی در اتحادیه های فرهنگی

,

دومین نشست کارگروه محصولات فرهنگی اتاق اصناف ایران امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مظفر علی‌تبار به عنوان رئیس و محمدرضا رهبر، سجاد اسکافی نوغانی، محمدرضا جعفری و حمید کازرونی به عنوان اعضای این کارگروه و خدیجه ترکمان مدیر امور کمیسیون های اتاق اصناف ایران برگزار شد.

,

رئیس کارگروه محصولات فرهنگی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران درباره موضوعیت این کارگروه بیان کرد: مجموعه مشاغل فرهنگی بسیار وسیع است اما در این کارگروه قصد داریم به برخی از مشکلات اتحادیه های صنفی محصولات فرهنگی و رسته های صنفی مرتبط با امور فرهنگی رسیدگی کنیم. در این راستا ابتدا نیازداریم تا اتحادیه های فرهنگی کل کشور را احصاء و شناسایی کرده و در گام بعد در جهت یکسان سازی رسته های فرهنگی اقدام کنیم.

,

علی تبار اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در این کارگروه پیگیری می کنیم، رفع تفاوت و اعمال سلیقه کمیسیون های نظارت در تعیین اتحادیه برای هر رسته فرهنگی است. برخی از رسته هایی که معتقدیم در ارتباط با محصولات فرهنگی هستند، چاپ و نشر، کتاب فروشان، لوازم التحریر، عکاسان و فیلم برداران، اسباب بازی فروشان و … هستند. این موضوع باید با همکاری معاونت های اتاق اصناف ایران، مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهاد جامعی به دبیرخانه هیات عالی نظارت ارائه شود.

,

رئیس کارگروه محصولات فرهنگی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: با تشکیل این کارگروه همکاری ما با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی ادامه خواهد داشت و حتی تقویت خواهد شد و ما در تقابل با هم قرار نمی گیریم اما انتظار همکاری های دو سویه وجود دارد از این رو تلاش خواهد شد طی جلسات بعدی، نشستی با متولیان دولتی در راستای ماموریت ها و تکالیف این کارگروه داشته باشیم./پ/

,

 

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف ایران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی