واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان خبرداد؛ قدردانی از رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف ایران از سوی اتاق اصناف همدان

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان در گزارشی از دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان همدان بیان کرد: این نشست که روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ انجام شد، فرصتی بود برای اینکه بتوانیم ضمن قدرانی از اقدامات شایسته رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، شرحی بر اقدامات و ظرفیت‌های استان همدان در بخش‌های مختلف داشته باشیم.
محمد ارغوان در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، افزود: در این جلسه از رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، به موجب ایجاد ارتباط هدفمند بین اصناف و مسئولان کشوری که نقطه عطف آن، اصلاح قانون نظام صنفی به عنوان مطالبه قاطبه اصناف کشور پس از سالها بود و همچنین عزم راسخ، ارائه ایده‌های خلاقانه، پیگیری موارد مربوط به راه‌اندازی سامانه‌های نوین اصناف، نگاه ویژه به حوزه واحدهای بازرسی و نظارت، استفاده از ظرفیت صاحب نظران و کارشناسان صنفی در حل مشکلات و چالش های اصناف قدردانی شد.
به گفته ارغوان، در ادامه این دیدار، ضمن ارائه گزارشی مختصر از اهم فعالیت‌های اتاق اصناف مرکز استان همدان اشاره شد.
وی افزود: مردم شهیدپرور استان همدان ۸۰۰۰ شهید در طول دوران دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند؛ که از بین شهدای استان همدان بالغ بر ۱۲۰۰ شهید از جامعه صنفی، بازاری و فعال اقتصادی بوده‌اند که نقش کلیدی و اثرگذار در حفظ شعائر دینی داشتند.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان اظهار کرد: همچنین در این نشست، مشکلات بازاریان به خصوص در حوزه مالیاتی و عملکرد سامانه‌های جامع تجارت و انبارها برای صنف طلا و جواهر فروشان تشریح شد و رئیس اتاق اصناف ایران، قول پیگیری موارد مطروحه را دادند.
ارغوان تاکید کرد: بازاریان و اصناف علی‌رغم وجود چالش‌ها و مسائل گوناگون پیش‌رویشان همواره نشان داده‌اند که همسو با سیاست‌ها و تدابیر دولت و پشتوانه انقلاب هستند.
مشاور اقتصادی استاندار همدان در حوزه اصناف و بازار با اشاره شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نام‌گذاری شده است، افزود: در شرایط فعلی که بسیاری از هجمه‌های دشمنان معطوف به اوضاع اقتصادی کشور است، کسبه و بازاریان پیش قراولان این مسیر تحول اقتصادی هستند.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان بیان کرد: در این دیدار به طور رسمی از رئیس و هیات رئیسه محترم اتاق اصناف ایران دعوت شد تا برای اولین بار، اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران در خارج از پایتخت و در شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی برگزار ‌شود و از این رو امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای پیشکسوتان و روسای محترم اتاق های اصناف کشور باشیم./پ/

,

 

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف ایران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی