واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

از سوی رئیس کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران مطرح شد؛ توصیه مهم به خریداران و فروشندگان طلا در نوسانات هیجانی بازار

,

رئیس کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران توصیه کرد که مردم خرید خود را به حاکم شدن ثبات نسبی در بازار موکول کنند تا سرمایه خود را به خطر نیندازند.

,

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، کیومرث امیریان، رئیس کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران اظهار کرد: با توجه به مسائل و مناقشات سیاسی پیش رو در کشور که در روزهای اخیر منجر به ایجاد نوسانات هیجانی شدید در بازار طلا شده، همکاران باید توجه داشته باشند که حتما تاریخ و ساعت دقیق فروش را در فاکتورهای خود درج کنند.

,

وی تاکید کرد: آب‌شده فروشان نیز باید توجه داشته باشند که طلاهای آب‌شده خود را حتما با مشخصات کامل و با فاکتور واحد صنفی خودشان به مشتری تحویل دهند تا با مجموع این ملاحظات بتوانند پاسخگوی مشکلات احتمالی مانند شکایت ارباب رجوع درباره قیمت‌ها و سایر موارد باشند.

,

امیریان همچنین خطاب به خریداران طلا گفت: به خریداران طلا و سکه و خصوصا طلای آب‌ شده تاکید می‌کنم که حتما از واحدهای صنفی معتبر دارای پروانه کسب خرید کنند و فاکتور خرید خود را با قیمت روز، وزن و مشخصات کامل آن تحویل بگیرند. اما در شرایط فعلی که به دلیل هیجانی بودن نوسانات طلا و سکه، امکان ضرر و زیان خریداران بسیار زیاد است، توصیه می‌کنم خرید خود را به حاکم شدن ثبات نسبی در بازار موکول کنند تا سرمایه خود را به خطر نیندازند.

,

رئیس کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران در ادامه درباره مهمترین دغدغه‌های این صنف گفت: در خصوص سامانه مودیان، طبق بررسی‌های انجام شده ایراداتی در محاسبه طلاهای امانی مطرح شده که باید این ایرادات بررسی و برطرف شود. همچنین در خصوص سامانه جامع تجارت نیز درخواست داریم با توجه به اینکه این سامانه برای صنف طلا و جواهر کارایی ندارد، از این صنف حذف شود.

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف ایران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی