واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان خبر داد: روند مثبت دریافت شناسه یکتا در استان

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان از روند مثبت دریافت پروانه کسب الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح اطلاع‌رسانی جامعی از سوی اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف استان انجام شد و خوشبختانه روند دریافت پروانه کسب الکترونیک نیز تاکنون روند مثبتی داشته است.

,

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، علیرضا تهیدست افزود: طبق آخرین آماری که از ۱۰ روز گذشته در اختیار داریم، استان گیلان در میان استان‌های کشور رتبه دوم دریافت پروانه کسب الکترونیکی را در اختیار دارد و در این زمینه سرعت عمل قابل توجهی داشته است.

,

به گفته وی تعدد سامانه‌ها نیز از دیگر مشکلات و چالش‌های واحدهای صنفی برای دریافت پروانه کسب الکترونیک است. این در حالی است که تجمیع سامانه‌ها و ارائه یک کد نهایی به واحد صنفی، نه تنها مسیر دریافت پروانه الکترونیک را کوتاه می‌کند بلکه مانع سردرگمی فعالان صنفی و پیچیدگی روند تغییر مجوزها می شود.

,

تهیدست تأکید کرد: اگر مشکل تعدد سامانه‌ها با اجماع و اجتماع ارگان‌های مختلف برای دست‌یابی به یک سامانه مشترک حل شود، بی‌تردید روند ارائه خدمات نیز تسهیل خواهد شد و واحدهای صنفی می‌توانند نه تنها برای دریافت پروانه کسب الکترونیک بلکه برای سایر فعالیت‌ها نیز در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

,

۰

۸بازدید

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف ایران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی