واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

نحوه تخصیص ارز برای واردات تلفن همراه بررسی شد

,

اعضای کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران طی نشستی با مدیر کل صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت دیدار و گفتگو کردند.

,

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران این نشست روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با حضور محمد وصالی، مدیر کل صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت و اعضای کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران در محل این وزارتخانه برگزار شد.

,

در این نشست پیرامون موضوعاتی چون نحوه تامین و تخصیص ارز برنامه و سیاستگذاری‌های تولید موبایل وضعیت واردات گوشی‌های آیفون نحوه واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار ردات گوشی‌های صفحه کلیدی و وضعیت تعرفه‌های گمرکی در سال جاری گفتگو و تبادل نظر شد.

,

سید حسین سادات حسینی، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران در حاشیه این نشست، گفت: جای هیچگونه نگرانی برای فعالان اقتصادی در حوزه موبایل موجود ندارد و تمام تلاش ما این است که تغییرات نسبت به سال گذشته در جهت ایجاد محدودیت در موضوعات مطرح شده در این جلسه انجام نخواهد شد و چنانچه تغییراتی رخ دهد در راستای بهبود و تسریع روند فعالیت نسبت به سال گذشته خواهد بود که نتایج آن متعاقباً در هفته‌های آینده از طریق کمیسیون تخصصی اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف ایران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی