واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

قیمت خودرو تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرند. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی‌های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های مرتبط با توزیع و فروش خودرو است. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم‌های بین‌المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها هستند.

اسد کرمی اظهار داشت: به دنبال افزایش قیمت ارز، قیمت خودرو در بازار افزایش یافت اما با توجه به آغاز کاهش قیمت ارز در بازار امروز شاهد کاهش قیمت انواع خودرو در بازار بودیم.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران اظهار داشت: براین اساس قیمت انواع خودروهای تولید داخلی و مونتاژی در روز جاری بین حدود ۵ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: به عنوان مثال قیمت دنا پلاس که در روزهای اخیر به یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان رسیده بود امروز به یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان کاهش یافت.

کرمی بیان داشت: همچنین قیمت پژو ۲۰۷ امروز با ۳۰ میلیون تومان کاهش به یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان رسید.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران اظهار داشت: بازار خودرو همچنان راکد است و تقریبا خرید و فروشی در بازار انجام نمی شود.

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف تهران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی