واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

رئیس اتحادیه صنف آهنگران و صنعتگران خودرو در توصیف وضعیت واحدهای صنفی خود، اتحادیه و شرایط اقتصادی و نیز تسهیلاتی که مسئولان باید برای بهبود کار اصناف انجام دهند، توضیح می‌دهد که «ما دچار چالش شدیم و خطر می‌کنیم؛ در حال حاضر بابت هر مورد کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، هزینه‌های هنگفتی می‌دهیم و هر بار با استرسی از به انجام نرسیدن کارها،  احساس می کنیم این دیگر باید بار آخر باشد و کارمان تمام است!»

اما چرا صنفی با اهمیت آهنگران و صنعتگران خودرو، می‌بایست باید با استرسی از به انجام‌نرسیدن کارها فعالیت کند؟ برازنده اظهار تاسف می‌کند که «با بالارفتن قیمت‌ها و هزینه‌های جانبی اعضا حتی بابت پرداخت حق عضویت مشکل دارند و ما بیشتر تخفیف می‌دهیم و باز هم تاثیری ندارد.»

رئیس اتحادیه صنف آهنگران و صنعتگران خودرو، می‌گوید یکی از اعضای ما که از شهریار به اتحادیه می‌آمد به دلیل نداشتن هزینه‌های رفت و آمد در اتحادیه حاضر نمی‌شود و می‌گوید مسافرکشی کند، بهتر هزینه‌هایش درمی‌آیند!

به گفته برازنده: 21رسته اصلی خودرویی دست این اتحادیه است اما متاسفانه اجازه ورود استوک را نمی‌دهند و با اینکه قطعات دست دوم وارداتی که زیرمجموعه این اتحادیه است، همگی قاچاق می‌شوند و این‌طرف مقداری کالای دزدی هم قاطی آن می‌شود و ما هر کاری می‌کنیم این‌ها را وارد کنیم اجازه نمی‌دهند و می‌گویند که ارز ندارند و سوال این است که این کالاهای قاچاق چطور وارد می‌شوند؟

او اذعان می‌کند که «الان تمام کالاهایی که در فروشگاه‌های ما هست همه قاچاق است، از طرفی با اینکه می‌گوییم ارز هم نمی‌خواهیم و گفتیم آزاد وارد می‌کنیم باز هم اجازه ندادند!»

به گفته رئیس اتحادیه صنف آهنگران و صنعتگران خودرو، اعضای اتحادیه باتوجه به هزینه‌هایی که می‌کنند، دچار مشکلات شدید شدند و دیگر ادامه مسیر برایشان صرفه نمی‌کند؛ آن‌ها باتوجه به هزینه‌هایی که می‌کنند جنس را هرجور  هم که بفروشند، گران‌تر باید جایگزین کنند.

برازنده در نهایت به‌عنوان یکی از دستاوردهای اتحادیه به ساماندهی شوش اشاره می‌کند که جهت فروش لوازم استوک و اوراقی صورت گرفت که بنا به دستور رئیس‌پلیس جهت تفکیک فروشگاه‌ها و شناسنامه‌دار کردن آن‌ها صورت گرفت.

به گفته او، کارهای خوبی انجام‌شده و آن‌ها در ماه آینده هم جلساتی دارند و جوازهای زیادی صادر شده و بقیه هم در حال صدور است.

رئیس اتحادیه صنف آهنگران و صنعتگران خودرو می گوید: دستگاه‌ها کمک‌حالِ اتحادیه باشند بابت جمع‌آوری فروشندگان لوازم سرقتی که مالخرها از اوراقی‌فروش و استوک جدا شوند.

 

 

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف تهران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی