واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

در ابتدای این جلسه احمد ابوالحسنی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران در سخنانی ضمن اشاره به دلایل تشکیل این کارگروه بیان کرد: امسال از سوی رهبری به عنوان «سال جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است و از آنجا که اصناف بخش بزرگی از مردم را تشکیل می دهند بنابراین شرایطی فراهم شده است که هم وظایف، هم نقش و جایگاه و هم میزان تاثیرگذاری آنها را می تواند به منصه ظهور برساند.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران افزود: بر همین اساس و برای اینکه از پتانیسل فراوان و مختلف اصناف بتوانیم در سال پیش رو استفاده کنیم کارگروه شعار سال در اتاق تشکیل شد.

وی تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که توان متولیان اتحادیه‎های صنفی در قالب روسای این مراکز بسیار بالاست و باید از آنها به شکلی موثر و تاثیرگذار استفاده کرد تا منتج به خروجی و نتایج کارآمد برای هم اصناف و هم جامعه باشد

نایب رئیس اتاق اصناف تهران در همین خصوص افزود: برای بهره‎مندی از پتانیسل‎های موجود در اتحادیه های صنفی و با توجه به شعار سال در نظر داریم در این کارگروه ضمن بررسی مهمترین امور مربرط به اصناف در راستای اهداف شعار سال مسائل را بررسی و نسبت به انعکاس آنها به مراکز مرتبط اقدام کنیم و در ادامه با پیگیری آنها در صورت عدم نتیجه گیری مطلوب، چالش‎ها، مطالبات و راهکارهای خود را به صورت مستقیم به دفتر مقام معظم رهبری انتقال دهیم.

ابوالحسنی با تاکید بر رصد مصوبات و خواسته های کارگروه تا تحقق نتایج مورد نظر تصریح کرد: تاکید این کارگروه بر نتیجه و خروجی‎های موثر بر عملکرد و شرایط اصناف است. با توجه به حضور سه نفر از اعضای هیئت رئیسه اتاق در این کارگروه، مصوبات آن با سرعت بالا پیگیری خواهد شد.

در ادامه، روسای اتحادیه های صنفی حاضر در جلسه به بیان برخی نکته نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود پرداختند و پس از انتخاب دبیر کارگروه نسبت به زمان، چگونگی و دستورالعمل های مورد نظر در جلسات بعدی تصمیم گیری شد.

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف تهران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی