واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

ششمین جلسه کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران برگزار شد

,

اعضای کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران در ششمین جلسه خود نسبت به خرید طلا از طریق فضای مجازی و همچنین راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری طلا در واحدهای صنفی هشدار دادند.

,

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، ششمین جلسه کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور کیومرث امیریان، رئیس و سیدرضا اخلاقی شریعت و محمد کشتی آرای از اعضای این کمیسیون تخصصی و همچنین خدیجه ترکمان، مدیر امور کمیسیون‌های اتاق اصناف ایران برگزار شد.

,

کیومرث امیریان در این نشست در بخشی از سخنان خود گفت: تورم و گرانی که به کاهش قدرت خرید مردم منجر می‌شود، معدود مصرف‌کنندگان طلا را به اجبار به‌سمت خرید از مجارى غیرقانونى مانند فضاى مجازى و همچنین خرید طلاى دست دوم، کم عیار و یا تقلبى از مراکز بدون نام ونشان می‌کشاند. از آنجا که این روند می‌تواند تبعات غیرقابل جبرانی داشته باشد، از خریدارن محترم درخواست دارم به هیچ عنوان به فضاى مجازى و مغازه‌های بدون آدرس و مجوز اعتماد نکنند و از خرید طلاى دست دوم که اغلب یا تقلبی بوده و یا عیار مشخصی ندارند، پرهیز کنند.

,

سیدرضا اخلاقی شریعت، کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران نیز در بخش دیگری از این نشست گفت: تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری در واحدهای صنفی یکی از اتفاقاتی بوده که این روزها در صنف طلا، جواهر و نقره استان‌های مختلف مشاهده می‌شود، که این اقدام به دلیل نداشتن ضمانت بر اساس قانون نظام صنفی ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.

,

همچنین در این جلسه که به صورت ارتباط تصویری با برخی از اعضا برگزار شد، درباره مسائلی چون سامانه جامع تجارت، مشکلات به‌وجود آمده در حوزه مستعمل فروشی‌ها و ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری طلا از سوی برخی واحدهای صنفی، به عنوان مهمترین مسائل روز صنف طلا، نقره و جواهر بحث و تبادل نظر شد.

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف ایران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی