واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز رئيس اتحاديه نانوايان سنتي تهران گفت: کارگروه ملي گندم، آرد و نان، تصميم‌گيري نهايي درباره نرخ نان را به استانداري واگذار کرده و متاسفانه تاکنون تصميمي در اين خصوص گرفته نشده است.

 

رئيس اتحاديه نانوايان سنتي تهران گفت: کارگروه ملي گندم، آرد و نان، تصميمگيري نهايي درباره نرخ نان را به استانداري واگذار کرده و متاسفانه تاکنون تصميمي در اين خصوص گرفته نشده است.
بيژن نوروزي مقدم با اشاره به بهبود وضعيت حمل و نقل آرد در استان تهران افزود: در حال حاضر بزرگترين معضل نانوايان تهران، نرخ نان است.
چرا که همه مشکلات نانوايان به قيمت نان و دستمزدشان برميگردد.
رئيس اتحاديه نانوايان تهران در ادامه با انتقاد از افزايش سرسامآور هزينههاي يک واحد نانوايي ادامه داد: روزانه ۴۰۰ هزار تومان به هزينه هاي تبعي توليد نان افزوده شده است و مسئولين در مقابل تعيين نرخ نان سکوت کردهاند.
اگر دولت قصد دارد نان با نرخ ارزان به دست مردم برسد، حداقل ۴۰۰ هزار تومان هزينهاي را که بار مالي نانوايان را سنگينتر کرده، جبران کند.وي در ادامه خاطرنشان کرد: افزايش روزانه هزينه ۴۰۰ هزار توماني براي صنف ضعيف نانوا يعني هزينه مازاد ۱۲ ميليون توماني ماهيانه که متاسفانه نانوايان را مجبور به تخلف کمفروشي و گرانفروشي ميکند و از مسئولين درخواست داريم که با اعلام نرخ مناسب نان، جلوي اين تخلفات را بگيرند تا همهگير نشود.

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف تهران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی