واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

نائب رئیس دوم اتاق اصناف ایران مطرح کرد؛ اهمیت همکاری رسانه ها و تولیدکنندگان موفق در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»

,

نائب رئیس دوم اتاق اصناف ایران گفت: تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله) بر «تولید» در شعارهای ابلاغی امسال و سال های گذشته نشان دهنده اهمیت استراتژیک «تولید» دارد.

,

هادی طالبی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران بیان کرد: آنچه به عنوان عیدانه و خبر خوب در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» می توانیم به مردم عزیزمان بدهیم این است که در سال های گذشته در بسیاری از صنوف رشد کیفی بسیار مثبتی داشته ایم. به نوعی که کیفیت کالاهای ایرانی در نمایشگاه های تخصصی که مخاطبان تخصصی دارد مشهود است. البته همچنان برخی از صنوف نتوانسته اند نمونه های موفقی داشته باشند که این امر به فقدان دانش تخصصی بر نمی گردد بلکه هرکجا سرمایه گذاری و مدیریت صحیحی وجود داشته باشد، کیفیت تولید بالا می رود.

,

وی افزود: در ادامه باید بازارسازی مناسبی برای تولیدات با کیفیت ایرانی انجام شود. معرفی نشان های تجاری موفق به مصرف کننده داخلی و پس از آن تسهیل روابط تجاری منجر به موفقیت کالاهای با کیفیت ایرانی خواهد شد.

,

نائب رئیس دوم اتاق اصناف ایران تاکید کرد: رسانه ها نقش موثری در معرفی کالاهای با کیفیت به مردم دارند ؛ لذا امید است در سال پیش رو با محوریت مشارکت مردمی در جهش تولید، بیش از پیش شاهد همکاری رسانه ها با تولیدکنندگان موفق ایرانی باشیم.

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف ایران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی