واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران: اولویت دولت و مجلس در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» مشورت با اصناف پیش از قانونگذاری باشد

,

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران گفت: امسال باری دیگر مقام معظم رهبری (مدظله) در ابلاغ شعار سال بر «تولید» تاکید داشته‌اند. آنچه مسلم است اینکه در یک جامعه، کارهای بزرگ بدون «مشارکت مردم» ممکن نیست و از این رو مشارکت مردمی مورد تاکید ایشان قرار گرفته است.

,

مراد بدری در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: اصناف مردمی ترین بخش اقتصاد هستند و از این رو واحدهای صنفی و تشکل های صنفی به عنوان مردمی‌ترین نهاد متولی اقتصاد کشور، در تحقق شعار سال نقش موثری خواهند داشت.

,

وی افزود: مجلس و دولت در سال گذشته نسبت به سال های قبل توجه بیشتری به اصناف داشتند و اقدامات مثتبی در راستای اصلاح قوانین و بهبود زیرساخت های بازرسی و شفافیت زنجیره تامین تا توزیع انجام شد. البته گاها برخی از اقدامات بدون مشورت نخبگان و متولیان صنفی انجام شد که اصلاحات آن زمان زیادی از تشکل های صنفی و نهادهای ذی ربط گرفت.

,

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران تاکید کرد: امید است در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت دولت، مجلس و دیگر نهادها، اخذ نظرات اصناف پیش از هر قانونگذاری و ابلاغیه و بخشنامه ای باشد چرا که اصناف با سرمایه مردمی اقتصاد را زنده و پویا نگاه داشته اند و در تمام سال های گذشته تاثیرگذاری خود بر رفاه و امنیت جامعه را به اثبات رسانیده اند.

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف ایران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی