واحدهای خبری :
صنف پرورش اندام
صنف ورزش
واحد خبری

به گزارش صنف نیوز

بازار پوشاک مدارس “داغ” نیست/مدرسه‌ها و تولیدی‌ها مستقیم کار می کنند

,

رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه از افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت پوشاک مدارس نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: بعید است امسال بازار مدرسه پررونقی داشته باشیم، بعلاوه مدارس و تولیدی‌ها مستقیم با هم تعامل می‌کنند در نتیجه مراجعه به بازار کم شده است.

,

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به نقل از ایسنا، حسین بیات با بیان اینکه در سنوات گذشه بازار پوشاک مدارس از نیمه مرداد ماه رونق می‌گرفت، افزود: اکنون که در ابتدای شهریور قرار داریم هنوز خبری از آغاز خریدها در بازار نیست.

,

رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه از چند عامل مهمی که بازار پوشاک را در آستانه بازگشایی مدارس به رکود کشانده یاد کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین این موارد عرضه پوشاک مدارس توسط خود تولیدی‌ها و حذف واحدهای صنفی عرضه پوشاک است، به‌گونه‌ای که مدارس به صورت مستقل با تولیدی‌ها وارد توافق شده‌اند و دیگر کمتر کسی برای خرید پوشاک مدارس به بازار مراجعه می‌کند.

,

بیات گفت: بازار بازگشایی مدارس همواره نقطه امیدی برای رونق کسب و کار فروشندگان پوشاک بود که متاسفانه با این رویه، فرصت فروش از فروشندگان پوشاک مدارس گرفته شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر شرایط سخت اقتصادی نیز باعث شده مردم خرید پوشاک را در اولویت قرار ندهند و گاهی پوشاک مدرسه را برای یک یا دو سال دیگر نیز استفاده کنند و همین امر خرید را کاهش داده است.

,

رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه با بیان اینکه برنامه‌ریزی اولیه‌ای نیز برای برگزاری نمایشگاه پاییز صورت گرفته، خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه نیز چنانچه با حضور اصناف نباشد، لطمه جدی به بازار بازگشایی مدارس خواهد زد.

,

بیات از وضعیت قیمت‌ها در بازار پوشاک نیز یاد و اظهار کرد: در حال حاضر هر دست پوشاک مدارس بسته به اندازه و نوع آن بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

,

وی با بیان اینکه قیمت‌ها نسبت به سال گذشته ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافته، گفت: به دلیل شرایط رقابتی که در بازار وجود دارد، همه واحدها تلاش می‌کنند پوشاک خود را با حداقل سود بفروشند و از این رو کمتر شاهد گرانفروشی در بازار هستیم./ع/

جهت مشاهده مصاحبه های صنف نیوز ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال فرمایید.

منبع خبر : اتاق اصناف ایران


برچسب ها :

دیدگاه های شما :

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرهای پیشنهادی